Μεταφράσεις μενού σε εστιατόρια ξενοδοχείων

Με την παγκοσμιοποίηση, το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο σε ολόκληρο τον κόσμο, τα χαμηλού κόστους αεροπορικά εισιτήρια, τις άκρως ανταγωνιστικές τιμές ξενοδοχείων και τουριστικών πρακτορείων, οι άνθρωποι σήμερα ταξιδεύουν πιο συχνά και πιο μακριά από το σπίτι τους.

Η άγνοια της γλώσσας μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα για τους τουρίστες και μια από τις πιο απογοητευτικές εμπειρίες είναι σίγουρα το να παραγγείλετε φαγητό σε εστιατόρια. Επειδή το μενού είναι η βάση της επικοινωνίας μεταξύ των πελατών και των εστιατορίων, όλο και περισσότερα εστιατόρια στις μέρες μας αποφασίζουν να προσφέρουν στους πελάτες τους μενού που έχουν μεταφραστεί σε διάφορες γλώσσες. Παρακάτω παρουσιάζουμε έξι καλούς λόγους γιατί τα εστιατόρια ξενοδοχείων πρέπει να κάνουν το ίδιο.

#1: Για να δημιουργήσετε μια καλή πρώτη εντύπωση

Το μενού είναι συνήθως το πρώτο πράγμα που ενδιαφέρει τους πελάτες όταν επιλέγουν ένα εστιατόριο. Ένα μενού που είναι κατανοητό σε ξένους πελάτες χτίζει την εμπιστοσύνη και συχνά είναι ο κύριος και αποφασιστικός παράγοντας για την επιλογή ενός εστιατορίου. Μια καλή μετάφραση μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ενώ η κακή μετάφραση θα οδηγήσει σε γέλια, αλλά και στην απώλεια αξιοπιστίας.

 

#2: Για να αποφευχθεί η σύγχυση των πελατών

Οι ταξιδιώτες που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό ξέρουν πόσο άσχημη είναι η εμπειρία να τρώνε σε εστιατόρια που δεν προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε άλλες γλώσσες εκτός από τη μητρική τους γλώσσα. Μόνο ένα μικρό μέρος των ταξιδιωτών κατανοούν πλήρως την τοπική γλώσσα και ακόμη λιγότεροι γνωρίζουν τις τοπικές σπεσιαλιτέ, ως εκ τούτου η επιλογή και η παραγγελία πιάτων συχνά απαιτεί πολύ προσπάθεια και προκαλεί μεγάλη σύγχυση στη διαδικασία. Και οι συγχυσμένοι πελάτες σίγουρα δεν είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες!

#3: Για να μειώσετε την πιθανότητα παρανοήσεων και παραπόνων

Ο ξένοι πελάτες που βρίσκονται σε σύγχυση σχετικά με την επιλογή και την παραγγελία πιάτων είναι επίσης πολύ πιο πιθανό να διαμαρτύρονται για το φαγητό ή το εστιατόριο γενικότερα. Αρνητικά σχόλια μπορεί να έχουν τεράστιο αντίκτυπο, οδηγώντας σε μεγάλες απώλειες

#4: Για τη διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών

Οι σύγχρονοι τουρίστες είναι πολύ απαιτητικοί. Αναμένουν ένα εστιατόριο να διαθέτει από τα υψηλότερα ποιοτικά πρότυπα και το μενού που δεν μπορούν να καταλάβουν σίγουρα δεν ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες τους. Η τουριστική βιομηχανία είναι πολύ ανταγωνιστική στις μέρες μας και κάθε εστιατόριο που δεν πληροί όλες τις προσδοκίες των πελατών αντιμετωπίζει τη δυσαρέσκειά τους.

#5: Για την αύξηση των εσόδων

Δεδομένου ότι οι επενδύσεις σε μεταφράσεις μενού σε διαφορετικές γλώσσες είναι πολύ μικρές, σε σύγκριση με το δυναμικό της αύξησης των εσόδων από την προσφορά υπηρεσιών σε ξένους τουρίστες, σίγουρα δεν αξίζει να είστε πάρα πολύ σφιχτοί σε αυτόν τον τομέα.

#6: Για να διατηρηθεί η φήμη του εστιατορίου και του ξενοδοχείου

Το Διαδίκτυο είναι ένα μεγάλο εργαλείο για τους τουρίστες που μοιράζονται τις εμπειρίες από τα ταξίδια τους με τον κόσμο. Όμως αν η εμπειρία τους είναι κακή, αυτό θέτει επίσης μια σοβαρή απειλή για τη φήμη των παροχών υπηρεσιών τους. Συχνά οι τουρίστες δεν είναι σε θέση να διαχωρίσουν μια εμπειρία που είχαν σε ένα ορισμένο μέρος από όλες τις άλλες εμπειρίες και εντυπώσεις, πράγμα που σημαίνει ότι η δυσαρέσκεια που προκαλείται από ένα μη μεταφρασμένο μενού του εστιατορίου δεν βλάπτει μόνο τη φήμη του εστιατορίου, αλλά είναι πολύ πιθανό να βλάψει και τη φήμη του ξενοδοχείου.